1 den 6´e kadar. Toplam 6 Sayfa bulundu

Konu: Kulak Çınlaması ?

  1. #1
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 30.06.07
    Yer: Hatay
    Yaş: 37
    Mesajlar: 380

    Kulak Çınlaması ?

    Selamün Aleyküm Kardeşler,



    ''Birinizin kulağı çınladığı zaman bana salavat getirsin.Beni hayırla ananı allah c.c. da hayırla ansın''

    Bu Hadis-i Şerif i ilk okuduğumda derin manasını pek anlamamıştım fakat bize çok şükür ilham olduğunda o güzel derin manası idrak ettik çok şükür.

    Bazı kesimler bir hadis-i Şerif-i okuduğunda derin manayı bilmediğinden kendi beyninin içinde bulunan veri tabanını sorgulayarak yahut ilk anlamanın verdiği cazibe ile bu hadis uydurmadır şeklinde diyerek nur tanesi olan hadislerimiz bertaraf edilmektedir.

    Diyelim ki yukarıda yazdığım hadis uydurmadır desek (Allah Korusun) ben slavat getirsem ne kaybedirm aksine çok şey kazanırım !!

    Eğer bir hastalığnız yok ise ve ddurduk yere kulağınız çınlamış ise özellikle sağ taraftan ( Sağ taraf temiz olandır) biliniz ki Yüce Rabbimiz ve Efendimiz (s.a.v.) bizi anmıştır.

    Biz tecrübe ettik ve kulağımız çınladığında Yüce Rabbimizi ve Efendimizi andık ve kulağımızdaki çınlamanın gittiğini gördük.

    Subhanallahi ve Bi Hami Ya Rabbi,Peygamber efendimize bizden salat ve selam eyle.

    Bir kul nasıl ki Rabbini ve Efendisini anar ise ,Rabbi ve efendiside o kulu zikreder.

    Allah hepimizin kusurunu affetsin ,

    Allah'a emanet olun.

  2. #2
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 18.07.07
    Yaş: 29
    Mesajlar: 945

    valla kardeşim kulak cınlayınca birininn beni andığını bilirdim ama bu kişinin peygemberimiz olduğuna dair ilk defa senden duydum bu hadisi.Allah razı olsun cok sevindim cok güzel bir paylaşım bende bundan sonra salavat getirecem umulurki Rabbim ve resulumda beni anar
    selam ve dua ile kalın

  3. #3
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 30.06.07
    Yer: Hatay
    Yaş: 37
    Mesajlar: 380

    Kulak Çınlaması ?

    Alıntı T.Nur´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla kardeşim kulak cınlayınca birininn beni andığını bilirdim ama bu kişinin peygemberimiz olduğuna dair ilk defa senden duydum bu hadisi.Allah razı olsun cok sevindim cok güzel bir paylaşım bende bundan sonra salavat getirecem umulurki Rabbim ve resulumda beni anar
    selam ve dua ile kalın
    Değerli Kardeşim,

    Allah sizdende razı olsun.Bizlere bilmediğimizi öğreten Yüce Rabbime Hamd ve senalar olsun.

    Bizler sabahları evden çıkmadan önce Allah'ın izni ile Ya Rabbi günümüzü hayırlı ve bereketli kıl deriz.Bu hayır ve bereketin nasıl olacağını bizler bilemeyiz ama idrak edebiliriz.

    Siz bana dua ettiniz Allah Razı olsun dediniz.İşte sabahleyin ettiğim duanın karşılığı ne güzel.
    Bir kardeşim benim için dua ediyor ve Allah razı olsun diyor.Bizim için bu dua çok önemli çünkü bütün gayemiz zaten Allah'ın rızasını kazanmak değil mi ? Sizin duanız kabul olduğunda Yüce Rabbim benden razı oluyor işte kurtuluş..!! Ama kendi adıma sevinmek bize yakışmaz çünkü biz Yüce Rabbmizden tüm ümmed-i Muhammedden razı olmasını istiyoruz.

    İnşallah paylaşımlarımız devam edecek Allah hepimizden razı olur inşallah.

    Slm ve Dua ile..

  4. #4
    Arzu_76

    selamün aleyküm

    Rabbim razı olsun sizden sayenizde bir şeyler daha öğrendik.
    Bende Rabbim nasip ederse muhakkak bende salavat okuyacağı.

    Benımde kulağım çınlayınca beni biri anıyor ya da konuşuyor düşünüyordum. Ve hep hayır olsun hayrım konuşulsun derdim.

  5. #5
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 07.10.06
    Yer: ankara
    Mesajlar: 2.982

    selamun aleykum Allah razı olsun. ben de ilk defa duydum. kaynağına baktım bu arada Ramuz el Hadis'tenmiş. paylaşayım dedim. selam ve dua ile..
    Allahumme salli ala seyyidina Muhammed

  6. #6
    Durum: Çevrimdışı
    Üyelik Tarihi: 30.06.07
    Yer: Hatay
    Yaş: 37
    Mesajlar: 380

    Kulak Çınlaması

    Alıntı nuresma´isimli üyeden Alıntı Mesajı göster
    selamun aleykum Allah razı olsun. ben de ilk defa duydum. kaynağına baktım bu arada Ramuz el Hadis'tenmiş. paylaşayım dedim. selam ve dua ile..
    Allahumme salli ala seyyidina Muhammed
    Sizlerdende Allah Razı olsun kardeşlerim.

Benzer Konular

  1. Kulak Burun Boğaz (KBB)
    Konu Sahibi EL-CAMİ Forum Sağlık ve Yaşam
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 19-12-2008, 14:26
  2. Kulak ver Abi'nin nasihatlerine
    Konu Sahibi sixfingers13 Forum Nasihatler
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 23-10-2008, 13:12
  3. kulak cinlamasinin sebebi..
    Konu Sahibi nurukübra Forum Sağlık ve Yaşam
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 08-08-2008, 23:23
  4. Ey Komutan, Kulak Ver Bana!
    Konu Sahibi Hak-dilaram Forum İslami Bilgi ve Kaynaklar
    Cevaplar: 0
    Son Mesaj: 23-02-2008, 03:11
  5. kulak masajı
    Konu Sahibi reyyan34 Forum Sağlık ve Yaşam
    Cevaplar: 8
    Son Mesaj: 31-10-2007, 14:32

İşaretlemeler

Yetkileriniz

  • Konu açma yetkiniz yok
  • Cevap yazma yetkiniz yok.
  • Eklenti yükleme yetkiniz yok.
  • Mesajınızı değiştirme yetkiniz yok.
  •